Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nathalie02 schreef:Fijn nieuws Hartje! Ook ik weet niet zoveel van shockwave helaas.
Hoe gaat het met de andere paardjes hier?
Hier is het eigenlijk hetzelfde. Ik denk dat ik toch een soort van tussen controle laat doen door de veearts binnenkort. Haar been wordt niet dikker, maar ik er blijft een bult zitten die niet veel dunner is geworden na de echo.
Misschien heeft het tijd nodig en wil ik te snel verbetering zien, maar maak me stiekem toch zorgen.
Hartje schreef:Ik ben afgelopen vrijdag voor de 'laatste scan' naar de DA geweest. Pees ziet er goed uit. De onderste stukje van de blessure kan volgens de DA toch nog wat beter opvullen en hij geeft aan dat ik shockwave kan overwegen. Het gaat dan om 3 behandelingen met een tussenpoze van 10 a 14 dagen.
Hebben jullie hier ervaringen mee ? Enig idee wat de kosten zijn ?
Somebitch schreef:Ik ben geen nietpeesblessuremensenenpaarden![]()
Somebitch schreef:Kon voelen dat de pees goed was? Hebben ze geen scan gemaakt dan vandaag?
Somebitch schreef:Je kan er wel opDat moest ik in het begin ook gewoon stappen.
Indien je dat niet verder opbouwt kan dat geen kwaad. Maar is wel sonde van je geld, want dan had je dierenarts net zogoed niet hoeven komen. Veel meer kan hij toch niet vertellen dat wat jij ook ziet aan de buitenkant van het been.
Goed dat je in januari wel wilt gaan scannen echt doen hoor voor je verder gaat opbouwen