Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nickas schreef:Je hebt best kans dat het een kneuzing is die van binnenuit veroorzaakt wordt... dus dan zou dat heel goed een zoolbreuk kunnen betekenen.
cissie schreef:Het is wat met al die hoefbevangen paardjes, iedereen veel sterkte!!!
Sinds vanavond merk ik een lichte verkleuring van de zool op.
Deze is licht roze bijna zalmkleurig en zit aan de zijkant van de zool.
De hoefsmid wees mij destijds erop dat ik verkleuringen van de zool nauwlettend in de gaten moest houden.
Maar hij had het over donkere rode /bruin achtige verkleuringen.
Het plekje is ongeveer 2 cm groot en bijna niet te zien, maar omdat ik iedere dag dr zool nakijk voor mij waarschijnlijk wel.
Morgen stuur ik de hoefsmid een foto ervan.
Weet iemand of een dergelijke verkleuring richting een zoolbreuk kan gaan of dat het wellicht een kneuzing is van bv een steentje? Dat laatste heeft ze namelijk al eens eerder gehad. (alleen was ze toen niet bevangen)
Ze loopt verder prima en er is geen verandering in dr gedrag te merken, welke duid op meer pijn oid.
flavlip schreef:Ja dat bedoel ik! Door de kanteling gaat er misschien wat druk af, of druk op een andere manier/plek.
Fijn dat het goed gaat en beter druk om niks dan te laat... Juist goed dat je alert bent. Kun je de foto ook hier plaatsen? Ik ben wel benieuwd.
_Patriciaa schreef:Net even bij mijn patiëntje wezen kijken. Ze reageert gelukkig goed op de pijnstillers.. bij aankomst stond ze me weer vrolijk toe te hinniken en kwam ze zelfs naar me toe lopen. Het lopen op het harde is nog niet fijn. Op het zachte wilde ze wel lopen, iets wat ze gister absoluut niet wilde.
Ben erg blij om dit te zien en hoop dat we dit zo vol kunnen houden.
Ik heb lamifinitis besteld, eens kijken of dit het herstel een beetje extra kan helpen
flavlip schreef:Volgens mij nog steeds eerst uploaden. Dit is een foto van mijn pony's hoef. Hij is december 2010 hb geworden en de foto is van april 2011.
[ Afbeelding ]
marjoleinft schreef:Wes gaat ook super vooruit na 1,5 week nadat de hoefsmid is geweest.
We gaan vanaf vandaag een zakje buut minder geven.
http://youtu.be/IWtIkcX_UeA