@Timbers, Seniores Priores is een fijn voer! Die van mij zijn er ook razend op, mijn niet bevangen paard eet er ook heerlijk van mee

Ik duim voor je!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
WesseLady schreef:@Isapaardje, fijn dat je smid met je meedenkt! Wat is het bezwaar om haar op de schoenen te laten ipv plakbeslag? Ze doet het hier goed op, van het beslag weet je dat nog niet... Bovendien gaan we nu net de natte periode van het jaar in, niet erg ideaal dus...
WesseLady schreef:Wat is het bezwaar om haar op de schoenen te laten ipv plakbeslag?
Isapaardje schreef:WesseLady schreef:Wat is het bezwaar om haar op de schoenen te laten ipv plakbeslag?
Ik reageerde eerder omtrent de sluitingen; maar je hebt me wel aan het denken gezet en verder laten zoeken. Ik ga hier eens achterheen (ze zijn in shetlandformaat ook):
De easyboots op zich bevallen me nl. prima weet ik al. En deze op de foto is in feite 'mijn huidige oude sok' zeg maar die ik nu om de schoenen doe ivm het afdekken van de sluiting en iets om de koot om afschuiven te voorkomen.
Citaat:(Geef nooit geen ASS tabletten in comb. met Phynylbutazon, dit kan juist gifstoffen veroorzaken)
gemske schreef:Nee ze heeft geen deken opgehad, daar ga ik pas mee beginnen als de rest niet werkt. Maar het is weer een paar nachten wat warmer gebleven.
WesseLady schreef:Het kost alleen wel een klein fortuin, die easyboots!
Timbers schreef:Het is wel een inspanning geweest want mijn meissie is heel erg moe merk ik![]()
Ik heb ondankt de wintervacht maar een deken opgedaan....dan blijven de spiertjes wat warmer misschien.
Net weer Metacam en Ascal gegeven, nog wat Vitamine E en selenium door d'r ouwetjes slobber en straks nog even terug om te kijken hoe of wat...