Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
S_en_Z schreef:Bij mij op stal staan er veel mensen hun paarden schandalig bij..
Jullie zouden die hoefsmid aan de schandpaal nagelen als je ziet hoe de hoeven eruit zien als ze net bekapt zijn + ijzers.. en die mensen zijn heel blij met hem he.... ongelofelijk.. willen ook niet luisteren.. helaas..
SpikyBlue schreef:Maar ja euh dan had ik maar een normale baan moeten nemen![]()
Je kan eigenlijk alleen goed geld verdienen als je meerdere paarden op één stal, achter elkaar door staat te bekappen of als je heel snel kunt beslaan en er flink wat achter elkaar doet.
hestejente schreef:Die smid deed over bekappen ook redelijk lang... smijt-met-de-smid want paard vond 'm niet aardigNu issie wel braaf, je ziet 'm denken van: oliebol, deze wil dat ik luister
Élke keer weer
Hij komt echt nog maar zelden omhoog terwijl hij met de smid standaard het erf afdweilde
![]()
Ik geloof dat beslaan destijds een uurtje extra in beslag nam.
Cowgirl: ja, leuk!
s_en_v: woww, als ze net bekapt zijn, serieus? Zo lang???
Tancreda4 schreef:Hestejente: ook geen braaf paardOf ben je er zelf niet bij met bekappen? Dan lijkt het mij lastiger om paarden netjes en braaf te houden met beslaan en bekappen. Ik ben er eigenlijk altijd bij, heb ze altijd vast (of een andere persoon). Mijn shet kan er nog wel een feestje van maken, dat is wel een ettertje
(maar die kan ook slecht tegen druk en vastgehouden worden soms). Maar was vandaag heel braaf.
Citaat:Beiden waaieren naar binnen uit, waardoor de wand aan de binnenkant dunner is dan de buitenkant. Dit probeerd hij elke keer wat te corrigeren. Maar het zal altijd zo blijven denk ik.