Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb haar van mijn ouders gekregen, ze heeft me tot wanhoop gedreven en ik wilde haar verkopen, mocht niet van mijn pa....
en mijn pa is 14 jaar geleden al weer overleden dus dat maakt haar extra speciaal
Want mijn pa heeft tot op de dag van vandaag gelijk gehad.....het is een wereld paard.
alle kleine stapjes vooruit zijn goed, en hopelijk zijn dat er meer dan de stapjes achteruit die er helaas te vaak toch zijn 
en dan toch weet ze altijd heel goed duidelijk te maken aan jou dat er wat mis is Ingrid
Kinke schreef:hehe, toch nog iets positiefs Ingrid.
Ik zat nog eens te kijken naar de foto van rechtsvoor, en het lijk wel alsof er een soort "kanaaltje" loopt vanaf boven naar het zweertje?

Timbers schreef:Essie gaat ook een heel klein stapje vooruit....ze is nog steeds helder en alert en ze beweegt zich al iets makkelijker. Nog niet te veel van voorstellen hoor, maar ze is in ieder geval niet achteruit gegaan.
Ze heeft nu Ascal van de DA gekregen.....ze wil het alleen niet eten tutje...
. Zelfde met de druppels podocomplex, 20 druppels opzuigen met het spuitje en huppakee niks geen gezeur
.
, wandelen wil ze wel maar dan wel alleen mee, of er moet iemand anders met zuslief meelopen
. Want stel je voor dat vrouwtje 2 pony's aandacht moet geven onder het lopen, dat kan niet hoor
dan ga je gewoon heel langzaam meesjokken (zodat ik dan weer denk dat er iets aan de hand is) maar nee hoor, als zus op stal is gezet dan wandel je vrolijk mee, en kan ze ineens prima lopen
mysa schreef:Da's wel een heel bijzonder recept! Ik vraag me af waar de h.s. dat vandaan heeft. En bij zulke samengestelde brouwsels vraag ik me altijd af: wat zou dan, als het echt zou werken, het werkzame bestanddeel zijn? Vast niet de druivensuiker, ha,ha. Tja, misschien maar eens experimenteren met z'n allen...........
maar of je paard er vaster van op zijn benen gaat staan
geerke schreef:Isapaardje....zou die scheur niet uitgevlakt moeten worden?
ook raar dat die hoefsmid dat de vorige bekapbeurt niet heeft gedaan,je weet nooit wat voor eigen leven het lijd achter die scheur....ook al is hij dun,op de foto lijkt het eronder toch niet zo dun....Ik ben blij dat ze weer op haar voetje staat!
...janouk schreef:Ik vind het lastig de gangen van een Shetlander te beoordelen: ik weet niets van Shetlanders. Maar het lijkt op het filmpje ook dat Aurora wat stijver is achter dan Saros in draf.
ten eerste denk ik dat ze gaat flippen als het ook maar iets scheef zakt, ten tweede zal Saros het ding binnen vijf minuten van haar rug getrokken hebben 
denk wel dat ze kortere pasjes maken. romeorowan schreef:edit: het paard Perdy had Yellowfish had last van haar knie, misschien kan ze hier nog weer meer over vertellen
mocht iemand daar meer over weten of denken hetzelfde probleem te hebben (patella fixatie of luxatie), pb gerust! nu ga ik even verderlezen hier, er is weer een hoop bijgeschreven, en dat zijn niet de meest positieve berichten..
later verdere reactie! gemske schreef:Wat ik op mijn filmpje zelf vooral zie is dat ze af en toe "doorzakt" vooral in de bochten een soort van kreupel pasje maakt.
). Hij heeft gekeken en denkt dat de zweer er inderdaad een heel eind uit is, maar nog niet helemaal. Hij voelde de ader in de koot nog kloppen; teken dat er een ontsteking zit. Links klopt niets. Dus nog even aanzien en verder gaan met hoe ik bezig ben. Betadine en/of soda in het ontstane gat laten lopen en de schoen met watten aan. Verdere zool liefst inspuiten met zoolhardener. Niet meer weken in ieder geval. De rechter zool was echt eng dun volgens die man. Ze reageerde trouwens nauwelijks nog op de visiteertang, dat was van de week wel anders. Maar ze reageerde rechts wel; links niet.