Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kinke schreef:hehe, toch nog iets positiefs Ingrid.
Ik zat nog eens te kijken naar de foto van rechtsvoor, en het lijk wel alsof er een soort "kanaaltje" loopt vanaf boven naar het zweertje?
Timbers schreef:Essie gaat ook een heel klein stapje vooruit....ze is nog steeds helder en alert en ze beweegt zich al iets makkelijker. Nog niet te veel van voorstellen hoor, maar ze is in ieder geval niet achteruit gegaan.
Ze heeft nu Ascal van de DA gekregen.....ze wil het alleen niet eten tutje...
mysa schreef:Da's wel een heel bijzonder recept! Ik vraag me af waar de h.s. dat vandaan heeft. En bij zulke samengestelde brouwsels vraag ik me altijd af: wat zou dan, als het echt zou werken, het werkzame bestanddeel zijn? Vast niet de druivensuiker, ha,ha. Tja, misschien maar eens experimenteren met z'n allen...........
geerke schreef:Isapaardje....zou die scheur niet uitgevlakt moeten worden?
ook raar dat die hoefsmid dat de vorige bekapbeurt niet heeft gedaan,je weet nooit wat voor eigen leven het lijd achter die scheur....ook al is hij dun,op de foto lijkt het eronder toch niet zo dun....Ik ben blij dat ze weer op haar voetje staat!
janouk schreef:Ik vind het lastig de gangen van een Shetlander te beoordelen: ik weet niets van Shetlanders. Maar het lijkt op het filmpje ook dat Aurora wat stijver is achter dan Saros in draf.
romeorowan schreef:edit: het paard Perdy had Yellowfish had last van haar knie, misschien kan ze hier nog weer meer over vertellen
gemske schreef:Wat ik op mijn filmpje zelf vooral zie is dat ze af en toe "doorzakt" vooral in de bochten een soort van kreupel pasje maakt.