Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jannepauli schreef:@ Janouk: Hoe gaat het nu met Image?
Als je dat een lekker muziekje vindt, ben je geen 20 meerCitaat:@ Buitenzinnig, leuk filmpje lekker muziekkie erbij, ben benieuwd wat er onder de wintervacht vandaan gaat komen!! Mijn PPID paard lijkt nu ook enorm, maar er is nergens een pocket te voelen
Citaat:Bifidobacterium infantis, Bifidobacterium lactis, Bifidobacterium longum, Enterococcus faecium, Lactobacillus acidophilus, Lactobacillus paracasei, Lactobacillus plantarum, Lactococcus lactis
paars schreef:Heb Vash ook op advies van de DA magnesium gegeven, de eerste maanden. Hij vertelde dat het zou helpen om de vetpockets te mobiliseren. Toen hij een flink stuk was afgevallen ben ik er weer mee gestopt. Gebruikte er geen bute bij. Door mengen met water (ik spoot een hele medicijnmix naar binnen via zijn mond) werd het warm! Chemische reactie. Misschien handig om te weten. Op zich logisch, maar ik schrok ervan en voelde me een gifmenger
. Aspirine, Neutradex, Magnesium, Appelmoes en water. Wow. Pastte precies in een 60 ml blaasspuit.
Buitenzinnig schreef:Dan gaan wij voor de reep chocola
DubbelDun schreef:Hè weer een excuus om niet te stoppen met snoepen
Overigens ... met wat een paard dagelijks drinkt (mits kraanwater) zouden ze toch ook genoeg binnen moeten krijgen ??
Citaat:alleen lijkt Magnesium voor het lichaam erg op calcium. Dat laatste is ruim voldoende aanwezig in de meeste voersoorten (en supplementen)...het lichaam neemt op wat het nodig heeft en "ziet daarbij de magnesium over het hoofd" zodat er uiteindelijk een magnesium tekort ontstaat