Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kymalin schreef:Dat kennen we hier allemaal, die wanhoop en twijfel. Niet opgeven, ik heb nog steeds stiekum het vermoeden dat hij niet hoefbevangen is maar eerder een kneuzing of een zweer. Het enige wat ik van homeopathie weet is dat ik dan een kennis bel die homeopaat is en die schrijft me dan wat voor dus sorry, daar kan ik je niet bij helpen.
Isapaardje schreef:Ik ben ondanks alle ellende hier toch heel blij ...
Kreeg net de bloeduitslag; is GOED, of zelfs keurig volgens DA. Niets op te zien, zelfs geen ontstekingsprocessen.
Ook lever is goed !!!! (was vorig jaar verre van goed), evenals nieren, spieren (vorig jaar ook helemaal niet goed), pancreas goed, en nog wat meer dingen. Morgen kan ik de uitslag ophalen en zelf even rustig er naar kijken.
Isapaardje schreef:Ik ben ondanks alle ellende hier toch heel blij ...
Kreeg net de bloeduitslag; is GOED, of zelfs keurig volgens DA. Niets op te zien, zelfs geen ontstekingsprocessen.
Ook lever is goed !!!! (was vorig jaar verre van goed), evenals nieren, spieren (vorig jaar ook helemaal niet goed), pancreas goed, en nog wat meer dingen. Morgen kan ik de uitslag ophalen en zelf even rustig er naar kijken.
janouk schreef:@timbers
Ik ben wel nieuwsgierig waarom je uitgekomen bent met Lachesis. Op basis van het ziektebeeld zou ik niet direct bij lachesis uitkomen. Ik ken natuurlijk niet jouw paard en weet niet of hij zelf een Lachesis beeld geeft.
janouk schreef:destijds bij Image uitgekomen op Aconitum in het acute stadium.
Je Bryonia tip ga ik ook eens even uitpluizen....dank je!Citaat:Later nux-v op basis van algehele stuwing. en bryonia omdat ze niet graag wilde bewegen en het liefst zo stil mogelijk stond.
Citaat:Toen ook wel gedacht aan Hyper. ivm heftige pijn in vingertoppen.