Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
daraxhester schreef:@ estherhegt.
ja het is dezelfde, waar zou ik die fotos en filmpjes van moeten maken ?van de hoef en lopen en zo ?
ik was er niet bij met de hoefsmid maar ken hem wel. ik kan wel even mailen.
ribbels zijn mij niet opgevallen.
de pony heeft zeker pijn dat kon ik wel mergen![]()
![]()
flavlip schreef:@lolclub. Dankje voor de duidelijke uitleg. Ik denk dat dit dan rond april geweest moet zijn, maar weinig/niks van gemerkt. Het is nu dat jij het zegt, dat ik het in z'n hoef zie. M'n pony loopt in de zomer vaak wat stijver, dit is voor mij het eerste signaal, op dat moment zet ik hem iets harder aan het werk en merk ik verder niks. Dit is nu voor het eerst dat hij overduidelijk teveel pijn had om te kunnen lopen en harder werken geen optie was. Hij is er gevoelig voor, maar eigenlijk ben ik er (tot nu toe) altijd op tijd bijgeweest. Hoe kan EMS of PPID vastgesteld worden en wat heeft dit voor gevolgen (als hij dit heeft)? Eigenlijk kreeg hij altijd een handje biks voor het idee, dit krijgt hij nu niet meer, ipv daarvan een stukje pavokoek. Nu echt van het kuilgras af en dus alleen nog hooi.
mysa schreef:Mag ik even wat goed nieuws tussendoor brengen: mijn d.a. verkoopt PLOS Supplier!
Ik mailde om te vragen of ze speciaal voer wilde klaarleggen en om te melden dat ik aan plos lijd, waarop ze terugmailde dat ze naast het voer ook PLOS Supplier voor mij klaar zal leggen
mysa schreef:Pensprik is niet precies graszaadhooi, dacht ik, juist nog grover,en weer niet geschikt voor paarden vanwege kans op koliek. Althans dat las ik laatst ergens. Gewoon graszaadhooi zal misschien beter zijn.