Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar ik ben nog wel aan het opbouwen qua werk. Achterwaarts pak ik ook mee en volgens de dierenarts mag ik ook zijgangen in stap meepakken.

ja, alweer niet.. Ik heb hem gister gereden, maar hij voelde niet goed. Wat kort in de pas, alsof hij op eieren liep. Toch doorgereden, want hij voelde niet onregelmatig. Ik dacht; beetje stijf misschien? Dus wat stap, draf en galop gedaan om hem los/warm te maken.. Maar hij verbeterde niet.. Een stalgenoot meelaten kijken en die vond hem ook niet 100%, maar kon ook haar vinger er niet opleggen. Hij heeft afgelopen weekend zijn beweging gehad, maar is zeker weten niet overvraagd of heeft iets raars gedaan. Kleine voltes linksom waren lastig voor hem.. klep op om in stal te gaan was ook lastig.. Alsof hij moeite had om linksvoor op te tillen.. Vanavond ga ik met zijn bijrijdster kijken hoe het nu is en hopelijk valt het mee.. hopelijk alleen een spier verrekt ofzo..