Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nombrado schreef:Zouden er in de natuur ook pijnstillertjes en onstekkingsremmers groeien?
DubbelDun schreef:Boontje raakt al wat gewend aan haar rose neus
http://www.youtube.com/watch?v=8o6wLqx5M0s
Ze staat nog niet echt te juichen dat ze hem op mag, maar als het kwartje valt van 'neus = grazen' dan komt dat ook wel goed
DubbelDun schreef:Kwestie van goed mikken denk ik
Heb jij dezelfde als ik ??
Heb jij het gaatje ook iets groter gemaakt ??
Nado schreef:Y, en ? Hoe is het ritje gegaan ?
paars schreef:nombrado schreef:Bij mijn HB pony heeft dit dus wel in korte tijd een groot vitamine E tekort veroorzaakt.
Dat is dus ook mijn idee van tekort geven
tegenwoordig zit er in hooi niet meer de nodige vit en min. helaas, door alle eenzijdige grassen en kunstmest of drijfmest bemesting.
En die vitaminen E hebben ze nu juist hard nodig om hun lichaam weer op kracht te laten komen.
zeker ook voor de hoeven van belang.
geerke schreef:Flavlip....ik heb niemand bij naam een dierenmishandelaar genoemd....ik vind in het algemeen een paard onthouden van pijnstilling/ontstekings remmers inderdaad dierenmishandeling....en dan mag je zelf invullen of dat van jou op toepassing is.
Ik vind je paard erg hoog op zijn hielen staan,maar goed....dit is het begin stadium toch?
Hij is vrij recent geleden hoefbevangen geweest?
Als jij het idee hebt dat deze methode goed werkt voor jouw paard en hij loopt goed ,is het toch in orde?
(voor het moment...je weet het op lange termijn niet natuurlijk)
deedee19 schreef:@Collineke hoe groot zijn die pony's? Ik heb Ulvy ook gewogen met zo'n lint en kwam namelijk veel hoger uit![]()
colinneke schreef:deedee19 schreef:@Collineke hoe groot zijn die pony's? Ik heb Ulvy ook gewogen met zo'n lint en kwam namelijk veel hoger uit![]()
Ze zijn allebei ongeveer 92 cm.
Qua Luuk lijkt nu wel een heel verschil maar volgens mij woog ze de vorige keer ipv 151 144 kg.
Ik weet niet of ik het goed doe? Maar ik leg het lint op de plek van de singel en trek hem strak maar wel dat ik het lint nog kan verschuiven. Kon hem bij Luuk gister tot 133 trekken maar dat was wel heel strak aan haar te merken, ze hield gelijk haar adem in.
Citaat:Aspirine is vrij sterk maagprikkelend. Bij gebruik kunnen maagklachten en zelfs maagbloedingen ontstaan. Aspirine heeft vooral in hoge doseringen ernstige bijwerkingen. Naast de al genoemde maagbloedingen kunnen ook oorsuizen en doofheid optreden.