Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
detour schreef:Ik ben gewoon heel goed na 1 dag cursus bekappen, kijk, je hebt uitzonderingen, ik besla ze ook zelf..
Yinari schreef:Ja dat is waar, maar we kunnen dat toch zoveel mogelijk proberen te beperken?
Suleilitha schreef:En hoe denk je dan over een ruiter op de rug van een paard, Jannepauli?
Jannepauli schreef:Suleilitha schreef:En hoe denk je dan over een ruiter op de rug van een paard, Jannepauli?
Wat mij betreft de beste plek om te zitten!
Ik had nooit gedacht dat het een grappig topic zou worden, maar uh volgens mij dwalen we steeds verder af!
Jannepauli schreef:Yinari schreef:Ja dat is waar, maar we kunnen dat toch zoveel mogelijk proberen te beperken?
Vandaar dat idee van wat extra hersencellen!Suleilitha schreef:En hoe denk je dan over een ruiter op de rug van een paard, Jannepauli?
Wat mij betreft de beste plek om te zitten!
@ Detour: heb je al een wachtlijst voor cursisten? Zet mij d'r ook ff bij! Doe je 't ook voor de helft als JIJ gemasseerd wordt?
henny_w schreef:****
Kijk eens op het overzicht met de vele instanties die zich op een of andere manier bemoeien met NH, natuurlijk bekappen enz. en hoeveel er maar een opleiding hebben genoten.
Citaat:Ik heb geprobeerd middels de aangeboden informatie op sites er achter te komen welke opleiding de mensen achter de aangeboden diensten hebben gehad, of ze ingeschreven staan in de KvK cq BTWnumme hebben en of ze verzekerd zijn. Ik ga uit van de informatie op de site en als deze er niet op staat, dan kun je dat natuurlijk melden door een mailtje naar...
suleilitha schreef:Mevrouw Moerdijk heef gewoon een lijst van sites verzameld en uitgezocht of het om opgeleide mensen gaat, zoals ze zelf ook zegt. Verder zie ik er geen onwaar woord tussen staan.
maar als ik mijn diensten aanbied, dan zet ik er wel eea neer over ervaring en diploma's