Jennyxx schreef:Ireentjuh: tjee wat is shockwave duur. Maar als het helpt! Maar ja, dan moet het wel helpen.. Weet je waarom ze bij Evita wel evt Tildren willen geven? Want dat middel helpt de botgroei in het gewricht, maar haar gewricht is ook nog helemaal schoon?
De haakjes zijn bij Evita voornamelijk ontstaan door botoplossing. Volgensmij houdt Tildren dat tegen.. Wat ik begreep zou tildren bij Evita voorkomen dat dat proces verder gaat. Toen ik vroeg of de haakjes die ze nu heeft met tildren zouden verdwijnen, zei hij dat de bestaande haakjes niet meer weg zullen gaan. Ik heb dus zelf ook een beetje mijn twijfels of tildren voor Evita echt zou helpen.
Ik weet trouwens niet of shockwave altijd zo duur is, misschien hebben ze voor een botwoekering een andere behandeling dan een botscheurtje. De kliniek waar ik op dit moment kom met Evita is denk ik ook niet een van de goedkoopsten (Raaphorst).
Ik heb vandaag ook nog goed nieuws over Evita
De veearts is geweest voor controle.. en Evita liep zo goed als zuiver!! Ze was erg braaf na 3 weken op stal te hebben gestaan. De 6 weken complete boxrust zijn verkort naar 3, want vanaf morgen mag ik 10 minuutjes per dag met haar gaan stappen! De veearts was heel tevreden, en mijn dag kan ook niet meer stuk