Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
maaikiemike schreef:Klopt, hij doet denk ik niet mee, maar zal hem toch even vragen!
Op dit moment lijkt meneer aardig goed te lopen. Voer hem nu motion jmt bij. Hij rent en springt door de wei, begin weer een beetje hoop te krijgen!
rapido schreef:van Hyarulon oraal geven is nog nooit bewezen dat dit zou werken![]()
Tot nog toe is alleen van Glucosamine bewezen dat dit oraal opneembaar is
maaikiemike schreef:
Mootje82 schreef:Ik doe ook mee met hetzelfde onderzoek als Javayo!
Mijn paard is begin oktober ingespoten in zijn hoefgewricht met die combinatie.
Waarmee is jou paard uiteindelijk ingespoten?
Ben nu bijna klaar met opbouwen ( stap nu 10 minuten los, 20 minuten draven en beide kanten 4 rondjes galop) en mag dan weer volop aan het werk.
Mijn paard is 14 jaar ( maart 15 jaar) en ik rijd dressuur.
eowyn04 schreef:Hee wat een goed topic!
Zou jullie advies wel eens willen hebben.
Ik heb een merrie van 21. Achter heeft ze een flinke artrose kogel. Zo'n dikke, met een gal erop.
Ze loop eigenlijk heel goed.
Maar ik rij bijna niet meer op haar. Maar zodra ik toch een buitenritje maak, wel te verstaan, rustig, maar soms wil ze toch effe draven.
Alleen de volgende dag loopt ze toch weer wat onregelmatig op dat been. Soms vraag ik me af of dit daadwerkelijk uit de kogel komt of toch uit de rug. Als ik dan even gestapt heb loopt ze wel weer goed.
Ze staat 24/7 los. Overdag een grote paddock en 's nachts luxe van stal en paddock.
Ze staan droog. Geen blub enz...
Ik geef nu dagelijks glucosamine, maar soms vraag ik me af of dit daadwerkelijk helpt.
Je hoort verschillende verhalen, de een zegt van wel en de ander van niet. ER zijn niet echt onderzoeken waarin gebleken is dat het daadwerkelijk helpt.
Nu vertelde marja, van bokt, berenklauw wortels, thee maken en over het voer.
Ik ben dus eigenlijk op zoek naar het juiste produkt, maar wat wel betaalbaar is.
Of andere adviezen.
Thanx!