Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jannepauli schreef:Hoefbevangenheid een kneuzing????
.
Thirteen schreef:Hier gaat het ook weer minder (de hitte ?) heeft duidelijk terug pijn, stapt terug voorzichtiger en ademt zwaar (pijn ?) ... pffff stomme "'é@#§ziekte ...
Thirteen schreef:Hier gaat het ook weer minder (de hitte ?) heeft duidelijk terug pijn, stapt terug voorzichtiger en ademt zwaar (pijn ?) ... pffff stomme "'é@#§ziekte ...
ireika schreef:Ik denk niet dat je jezelf iets moet verwijten hoor Cissie, voor hetzelfde geld, hadden de ijzers misschien net voldoende verlichting kunnen bieden waardoor ze ook minder medicatie nodig zou kunnen hebben... Dat is bij elk paard wat aanzien denk ik he, andere paard met HB hier op stal liep meteen een stuk beter met (open, hartvormige-)ijzers en had dan ook geen medicatie meer (is twee dagen later wel weer pokkemank geworden door een zweer, waardoor het ijzer er weer af moest)
Hopelijk helpt het extra weekje medicatie goed en kan je daarna vlot afbouwen!
capopjekop schreef:Vervelend Cissy, hopelijk knapt ze snel op. Mijn shet heeft na haar ijzers ook eerst een terugval gehad. De eerste paar dagen wilde ze alleen maar in haar stal staan of liggen en leek de fut eruit. Na een paar dagen ging het gelukkig wat beter, maar het heeft toch wel 1,5 a 2 weken geduurd voordat ik echt durfde af te gaan bouwen met de buut. Vanaf dat moment ging het wel snel voorwaarts met haar.
Thirteen schreef:Hier gaat het ook weer minder, kon kwartiertje met haar stappen (op zachte ondergrond) de laatste 2 dagen moet ik haar weer meeslepen, vandaag dan maar de spaptraining gestopt, is gewoon niet te doen ...snap het niet, alle triggers zijn weg (denk ik ... ?) maar toch gaat het op en af ...
Vreselijk je paard zoveel pijn te zien hebben (staat nog op 1zakjebuut per dag !) en dan vraag ik me ook af, hoelang ga je ermee door ? (da blijft zeggen dat ik geduld moet hebben, haar tijd geven, maar haar zo zien afzien ... :'( )