Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ikke20 schreef:voordeel van een deken op als het koud is is dat je paard niet harder gaat lopen om warm te blijven. vergelijk het met geschoren en ongeschoren paard.
ik twijfelde ook of ik hem niet lekker in zn vachtje liet zitten deze winter maar denk dat hij toch kaal gaat aangezien hij altijd erg veel kriebels krijgt.
wäaauw die heeft nog eens een luxe box.
en klinkt alsof hij vandaag rustig is doorgekomen heerlijk zon stalhoudster.
hier was hij redelijk rustig.toen ik de andere ging longeren heeft hij lekker even staan stuiteren maar agh mn hart word al rustiger als ik hem tekeer zie gaan
Raamzicht schreef:Ah zo had ik er niet over nagedacht, ik ging ervanuit dat als je zonder deken staat, dat er een goede vacht op zit.
Dat lijkt me ook wel weer eens fijn, gewoon kunnen genieten van de gekke bokkensprongen die ze in de wei maken ipv je hart vasthouden.. Pffff
Heb je nu wel alweer een tijdje een dun been mirgino?
Raamzicht schreef:haha ik heb inmiddels ook al zoveel verschillende zalfjes, ik wissel het ook een beetje af, heb het idee dat de groene klei nog het beste helpt.. Wat smeerde je hiervoor dan?