geerke schreef:Dit schaar ik onder het hoofdstuk dierenmishandeling...En van jou word ik helemaal doodmoe
Dat is jou mening
ik weet dat mijn paarden hier anders over denken
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
EstherHegt schreef:nombrado schreef:ik heb overigens ook geen pijnstillers of ontstekingsremmers gebruikt, en vind dit aan de paardeneigenaar zelf, (daar die het paard het beste kent) om dit wel of niet toe te passen.
Ik denk dat de meeste paarden eigenaars niet de medische kennis hebben als een dierenarts en de dierenarts toetst ook aan wetenschap.( tenminste als ze niet lui zijn) Sterker nog, ik vind dat pijn ook voor een dier onacceptabel is als je er wat tegen kunt doen, daarbij zijn er genoeg argumenten die bewijzen dat pijn de zaak kan verergeren.
geerke schreef:kun je behalve dingen schrijven die echt helemaal nergens op slaan nu ook de gedachte van je paarden lezen?
Je mag wettelijk niet eens een dier verzorging onthouden,en pijn laten lijden.
nombrado schreef:Dat is jou mening
mysa schreef:En ik weet dat als ik zelf vroeger behandeld was, het me een hele hoop lijden had bespaard. Sterker nog, als er een zeker iemand niet had ingegrepen, dan zou ik hier nu niet achter m'n pc-tje zitten om te proberen onwetendheid te bestrijden, waarvan de stomme dieren de dupe zijn.
EstherHegt schreef:nombrado schreef:Dat is jou mening
OK op risico van een OW, Nombrado je draagt echt niet bij aan dit topic door al de mensen die hun kennis delen erg niet serieus te nemen, misschien is het beter dat je gewoon naar je paranormaal topic verdwijnt in plaats van je dierenmishandeling te promoten, je zult er vast zelf in geloven allemaal, maar hier komen mensen in het topic die echt hulp zoeken en niet op zoek zijn naar aannames. HB is een ernstige zaak Gezondheid is geen spelletje.
Ik zal zelf al even temmen op mijn eigen bericht dan hoef je dat niet te doen, scheelt ook met luiheid.
EstherHegt schreef:nombrado schreef:Dat is jou mening
OK op risico van een OW, Nombrado je draagt echt niet bij aan dit topic door al de mensen die hun kennis delen erg niet serieus te nemen, misschien is het beter dat je gewoon naar je paranormaal topic verdwijnt in plaats van je dierenmishandeling te promoten, je zult er vast zelf in geloven allemaal, maar hier komen mensen in het topic die echt hulp zoeken en niet op zoek zijn naar aannames. HB is een ernstige zaak Gezondheid is geen spelletje.
Ik zal zelf al even temmen op mijn eigen bericht dan hoef je dat niet te doen, scheelt ook met luiheid.
Brainless schreef:nombrado schreef:ik heb overigens ook geen pijnstillers of ontstekingsremmers gebruikt, en vind dit aan de paardeneigenaar zelf, (daar die het paard het beste kent) om dit wel of niet toe te passen.
Mijn mening is dat je dat beter aan een DA over kunt laten, die heeft er voor gestudeerd.
Als eigenaar weet je niet wat er in de hoef afspeelt.
Ik ben absoluut voor ontstekingsremmers, omdat dit snel de ontsteking in de hoef tot rust brengt en de schade zeker kan beperken.
geerke schreef:Nombrado@en wie ben jij ,die al een tijdje ....hier iedereen schoffeert?
Overal tegenin gaat en overal de vloer mee aanveegt?
Vergeet niet dat dit topic heel waardevol is(was)
Iedereen die hier post,is begaan met elkaar....hebben stuk voor stuk erg veel ellende meegemaakt!
Sommige onder ons hebben zelfs afscheid moeten nemen van hun paard of pony.
Het wordt tijd dat jij je eens goed verdiept wat hoefbevangenheid is....
nombrado schreef:mysa schreef:Tjonge, wat ben ik blij dat niet een paard van Nombrado ben.
Misschien gewoon niet relevante of schofferende posten maar gewoon negeren? Beter voor de bloeddruk.
Ik weet zeker
dat als jij paard geweest zou zijn, hier heel gelukkig was![]()
![]()