Tja, zonder hoefschoenen rijden... Ik schaf ze niet voor de leuk aan

Ik kijk wel hoe een springschoen zit en anders houdt het op, t is niet heel erg stuk dus zal de aankomende schade wel mee vallen...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dingogirl schreef:die van mij tikte met de twee achterschoenen tegen elkaar. vandaar kogelbeschermers.
anders dus als wat de jouwe doet.
ik had ook hele zachte rubber springschoenen, maar niet zacht genoeg dus.
keona schreef:Rij je met 4 schoenen.of alleen voor als ze er in loopt voor
Tieme schreef:even een totaal andere vraag: iemand ervaring/tips over het terug krijgen van je geld van hoofwear?![]()
eind november schoenen terug gestuurd en ik moet nu nog mijn geld terug krijgen. gemaild maar daar geen antwoord op gekregen. app gestuurd en hij heeft me al 3x beloofd dat hij zou gaan kijken en mijn geld terug zou storten...
Tieme schreef:even een totaal andere vraag: iemand ervaring/tips over het terug krijgen van je geld van hoofwear?![]()
eind november schoenen terug gestuurd en ik moet nu nog mijn geld terug krijgen. gemaild maar daar geen antwoord op gekregen. app gestuurd en hij heeft me al 3x beloofd dat hij zou gaan kijken en mijn geld terug zou storten...
PanamaD schreef:Heeft iemand ervaring met springshoenen over de hoefschoenen? Paard zet in draf zeer ruime passen en vandaag was een randje stuk van 1 van de schoenen doordat ze er telkens op staat.
Dit stukje is nog niet erg maar zou zonde zijn als ze hierdoor stuk gaan.