. Werd zojuist wel met een harde hinnik ontvangen op stal
, de dames hadden wel trek in een portie hooi. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Werd zojuist wel met een harde hinnik ontvangen op stal
, de dames hadden wel trek in een portie hooi.
en kon nog niet pijnvrij lopen). Toen ze bij Visdonk in de kliniek kwam, hebben ze de hoeveelheid fors verminderd en over een periode van een aantal weken afgebouwd tot 0.
heb de DA al gebeld dus weer even afwachten.. Isapaardje schreef:Yellowfish: Beterschap en sterkte. Zit inderdaad niet echt mee.
Victory-Boy: Equipalazone IS bute. Phenylbutazone is het werkend bestand deel in Equipalazone. Je hebt nog wat andere merken waar dat in zit, maar in de wandelgangen heet alles 'bute'.
... ik vatte het op alsof je dacht twee verschillende dingen gevoerd te hebben.

Isapaardje schreef:Ach zo... ik vatte het op alsof je dacht twee verschillende dingen gevoerd te hebben.
Bij mij was het trouwens omgekeerd. Ik had eerst los spul, maar kon zo moeilijk doseren, dat ik over ben gestapt op die 1 grams zakje. Zakje op het eind van de dag leeg, was 1 gram gevoerd. Die zakjes heb ik toen gewoon een hele rits afgenomen in die tijd. Was geen probleem trouwens.

)
Trekt met liefde ook wel een sprintje en onder het zadel (eenmaal bij de stal is paard weer vriendelijk... maar naar de stal krijgen is iets anders
) is hij opeens een heel ander paard!