Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
nombrado schreef:![]()
beetje verschillende golflengte
ik denk dat het merendeel van land en de natuur verprutst is door de mens
om dit alles te laten herstellen, kost nu eenmaal tijd.
EstherHegt schreef:nombrado schreef:![]()
beetje verschillende golflengte
ik denk dat het merendeel van land en de natuur verprutst is door de mens
om dit alles te laten herstellen, kost nu eenmaal tijd.
Ja hoor de evolutie wij mensen komen ook ergens vandaan. net zoals onze dieren.
lucyknol schreef:@D.D, jeetje, wat een kleur voor een graasmasker, waar heb je die vandaan, heb ze alleen in het zwart gezien! Kunnen ze met dit masker gewoon drinken? (Luus moet i.p uit de sloot drinken)
Ik zie dat iets genuanceerder.Citaat:Alleen hebben wij mensen nog steeds de arrogantie dat we beter weten dan de natuur en dieren en denken het te kunnen manipuleren
lucyknol schreef:Even een filmpje van mijn dochter (10 jaar) die Lucy aan het longeren is.
Longeren is niet Lucy haar favoriete bezigheid. Het filmpje is gemaakt nadat Luus het werk gezet was door mij.Mevrouw Knol vond eigenlijk dat ze klaar was en dat laat ze merken ook![]()
Het is opgenomen in onze mini binnenbak, waar we heel blij mee zijn als de buitenbakken bevroren zijn! (Heb er maar even een muziekje ondergezet om mijn aanwijzingen vanaf de zijlijn te verbloemen)
http://www.youtube.com/watch?v=VwFUXHVurjc
Vind dat we niet mogen mopperen,zeker als je nagaat dat ze begin juni letterlijk niet op haar benen kon staan!
Aline4 schreef:Behalve dan dat de olifanten niet bijvoorbeeld een rivier zo vol gif gooien dat er in geen weet ik hoeveel jaar ooit meer wat dan ook kan leven. Het slopen door de olifant is maar van tijdelijke aard maar wij weten de boel zodanig te verzieken dat het in lange, lange tijd niet meer goed komt, als dan. Ik neem even aan dat ik de voorbeelden niet hoef te noemen maar als je wil kan ik wel ff een lijstje maken van volledig verziekte gebieden. Dat vind ik wel echt een wezenlijk verschil in dit verhaal.
Jannepauli schreef:Nado, wat ontzettend fijn te horen dat het goed gaat!
Wat betreft die relatie tussen temperatuur en het al dan niet goed lopen: heeft dat naar jou idee te maken met temperatuur ( koud|warm) of met hard of zacht van de ondergrond waarop hij loopt? Hoeloopt Nado over de stenen bv.?
Nado schreef:Helemaal mee eensDeze hele discussie over hoe de mens met de natuur omgaat is toch wel erg offtopic inmiddels. Ik schrijf op dit moment niet veel, maar ik vind het jammer dat er steeds meer gediscusieerd wordt over dit soort dingen en de verhalen van mensen over hun HB paard een steeds kleiner percentage van het topic bekleed. Terwijl het daar wel primair voor bedoeld is.