Morgen ochtend voor ze naar buite gaat pak ik haar rv voetje er nog eens goed bij, nu is t modderig.

Edit: ze ontlast eigenlijk nooit een voet. Op de stenen allebei haar voor voeten, in t zachte of op de verharde weg helemaal niet.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Quir schreef:Kan t ook komen door de lijnen die nog op de voet zit dat t zo vertekend? Was gelijk even gaan kijken, maar zie niet heel veel verschil. Misschien dat de buiten kant wat langer is dan de binnen kant? Bedoel je dat misschien? Zal de hielen wat langer laten. Zou ze dan ook wat minder gevoelig op de stenen worden?
.
Maritje1991 schreef:Vandaag kwam de hoefsmid, en Wonder heeft geen rotstraal, de smid vond dat mijn vijl-werk erg goed gedaan. Hij vond het knap
Wonder staat weer mooi op de hoefjes, hoefde niet veel te gebeuren omdat ik het regelmatig bij houd. De laatste keer dat ik er een smid bij had was in juli. Hij vond het scheve niet zo erg, de benen lijden er niet onder.
Maritje1991 schreef:
Hier zie je dat de hoeven niet evenwijdig lopen. Aan de buitenkanten lopen ze meer naar buiten/wijd. Aan de binnenkant boven aan loopt het soort naar binnen. Dit was van de week erger heb het een beetje rond gevijld.
De hoeven moeten wel bekapt worden trouwens.
singasong schreef:Ik zou toch wat voorzichtig zijn met het volledig wegnemen van de steunsels. Ze zitten er namelijk niet voor niets!
singasong schreef:Ik zou toch wat voorzichtig zijn met het volledig wegnemen van de steunsels. Ze zitten er namelijk niet voor niets!