, Dawny heeft vrijdagavond een mega terugval gehad. Ze kon amper nog op eigen kracht van haar zandstukje af komen, haar hele achterkant zwabberde alsof ze straal bezopen was. Dus gelijk de veearts gebeld.Ze staat nu op "bute". Tot nu toe lijkt het aan te slaan, maar hopen durf ik eigenlijk niet meer.

. Ze lijkt te reageren op de bute, alhoewel ik haar gisteravond weer wat "afweziger" vond, (geen aandacht voor het gras langs de bak) en dan zie ik dus gelijk weer spoken
, vanmorgen trapte mevrouw er niet in, toen in een stukje appel, 1e stukje ging goed, 2e kon ik wat haar betreft zelf opeten
.
maar trukje dat het blijft doen is een boterham, honing ertussen smeren, poeder ertussen en nog een boterham met honing erop doen, goed pletten
dat het goed tegen elkaar plakt en dan in stukjes scheuren zodat ze het ineens opeet en niet zelf de boterham in stukken moet gaan doen, want dan heeft ze het door en dan werkt het niemeer
!
Dus heb hem maar vanaf woensdag met rust gelaten. Morgen gaat hij op (klein) buitenrit met zijn vriendje, dus dat zal hem wel opvrolijken