het is wel een beetje een klunsFransje.. Mijn gevoel is goed
maar ben wel erg benieuwd! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
het is wel een beetje een kluns
maar ben wel erg benieuwd! 

zorro schreef:Zo dat is interessant om te zien mirgino!! Bedankt voor het plaatsen! Wat betekent dat precies, vernauwde bloedvaten in het hoofd?
Daar zeg je me wat fransje.. zorro was nooit zo'n struikelaar. Zou idd best logisch zijn als dat van de boxrust komt!
Duivelsklauw is inderdaad ook een goede ikke! Dat gaf ik ook aan mijn pony toen die een ontschoening had..
ik twijfel nog over de ice vibes. Toen deze ellende begon was ik gelijk van plan om ze aan te schaffen, maar ik mocht van de DA niet koelen..
. Hoop verder dat ie gauw weer opknapt!
Nu minder dan omdat ik er in het donker liever op zit dan haar naast de fiest heb.

Buzzybee schreef:Hallo,
Sorry dat ik zo kom binnenvallen maar ik zou graag wat meningen horen.
Sinds eind juni staat mijn paard met een blessure aan de sesambeenband bij de aanhechting v.d. kogel. De blessure ziet er weer zo goed als netjes uit en ik mocht weer rustig opbouwen.
Ik ben nu in een aantal weken opgebouwd naar 7 minuten draven. Na het rijden is het been helemaal netjes dun, de volgende dag is het been telkens gevuld. Het paard is wel volledig rad. Het andere been is vaak ook voller waardoor stalbenen voor de hand ligt. Verder staat hij nu namelijk 23 u p.d. binnen. Maar dat staat hij nu al maanden en eerder nooit last gehad van stalbenen dus dat is ook wel weer dubieus.
Het aparte is ook dat hij de ene dag 2 benen zonder vocht heeft en de andere dag vaak 2 met vocht, terwijl het werk de dag ervoor hetzelfde was. Het been zonder de blessure is wel sneller het vocht kwijt dan het blessure been. Na 10 min stappen is het niet blessurebeen het vocht kwijt, het blessurebeen nog niet.
Ik vind het lastig wat dit betekent, de blessure was zo goed als genezen, maar toch loopt het been continu vol. Het opbouwen gebeurt heel rustig. Onschuldige stalbenen of toch weer een stap terug?