Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DubbelDun schreef:@nombrado : waarom denk je dat ??
)
Maar wat nu als ze er té veel van eten.
tug schreef:1. het is soms dus handiger ze even na te kijken in een woordenboek.
2. wat het ook niet echt helder maakt is het door elkaar gebruiken van de termen pre en pro biotica, letterlijk zijn het ook dezelfde betekenissen, maar het blijkt maar net wie de uitleg geeft waar het bij terecht komt.

DubbelDun schreef:Ik lees een flinke lofzang over de paardenbloemMaar wat nu als ze er té veel van eten.
Ik kan me niet indenken dat dát goed kan zijn nl.
En die van mij kennen geen 'ho' wat dat betreft
Qua onkruid heb ik JKK, nachtschade etc, dus ik ben altijd flink aan het struinen op de wei.
De paarden denken waarschijnlijk dat ik gewoon mee graas
EstherHegt schreef:Probleem met de linkjes van Nombrado is dat ze het over mensenwebsites heeft die ook nog eens producten verkopen, objectief kun je dat niet noemen.
nombrado schreef:oké
maar hoe kan het dan, dat paarden in het wild overleven terwijl ze toegang hebben tot allerlei giftig goed?
hoe weten ze dat? wat ze wel en niet kunnen eten?
nombrado schreef:ik denk zelf, dat een paard zelf prima weet wat ze wel en niet kunnen eten, in een land met veel diversiteit aan planten en kruiden.
nombrado schreef:(kben te lui dit te gaan lezen in engels,.)
EstherHegt schreef:nombrado schreef:(kben te lui dit te gaan lezen in engels,.)
Ken je google translate? http://translate.google.nl/ niet alles vertaalt ie even goed maar de grote lijnen zul je dan er wel uit kunnen halen.
nombrado schreef:oké
maar hoe kan het dan, dat paarden in het wild overleven terwijl ze toegang hebben tot allerlei giftig goed?
ik heb die van mij wel eens in augustus een paardenbloem gegeven
gek genoeg, trokken ze allemaal hun neus op...verbaasde blik erbij...doe jij nou hahahaha
terwijl ze er in juni van smullen.
ik denk zelf, dat een paard zelf prima weet wat ze wel en niet kunnen eten, in een land met veel diversiteit aan planten en kruiden.
geerke schreef:nombrado schreef:oké
ik heb die van mij wel eens in augustus een paardenbloem gegeven
gek genoeg, trokken ze allemaal hun neus op...verbaasde blik erbij...doe jij nou hahahaha
terwijl ze er in juni van smullen.
ik denk zelf, dat een paard zelf prima weet wat ze wel en niet kunnen eten, in een land met veel diversiteit aan planten en kruiden.
ik zou zeggen ...zet eens een volle ton biks voor zijn neus...eens kijken of hij dan nog weet wat goed voor hem is.
nombrado schreef:Op de site van Equilife staat zeer uitgebreid wat er in zit en wat niet en hoe het is gemaakt. En duur is het naar verhouding ook niet, je moet wel even kijken wat je er per dag van moet voeren en niet alleen naar de prijs van de zak kijken!Ik heb daar dus zo mijn twijfels over...., plus, wat is dat gigantisch duur zeg!
nombrado schreef:is iemand wel eens in een varkens of koeien gierput gestapt?
en daar levend weer uitgekomen?
dat is pas giftig
en daar injecteren wij ons land mee?
paars schreef:Dat vind ik nu (met alle respect) weer nergens op slaan. Wat wil je heen met die opmerking?
nombrado schreef:paars schreef:Dat vind ik nu (met alle respect) weer nergens op slaan. Wat wil je heen met die opmerking?
gaat erom, hoe onderhoud je je land en maakt het zo gezond mogelijk?
gier is een opeenhoping van zoveel gassen en daarmee bemesten wij land.
Hoe reageert een plant erop , om te kunnen overleven? ontstaan daardoor niet die scheve verhoudingen van fructaan en suikers, die onze paarden uiteindelijk ziek maken?
)