Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hopelijk straks goed nieuws bij de kliniek!
, kreeg gisterenavond een WA van de stalhoudster
, nu maar hopen dat het mee valt
Ik had er zelf ook al een goed gevoel over maar het blijkt te kloppen
Pees is op een piepklein plekje na genezen! Op dat plekje moeten de peesvezels nog "rechtgetrokken"maar dat komt met het werk wel want daarvoor met de pees gebruikt worden.
fransje23 schreef:Vandaag de controlescan gehad en goed nieuwsIk had er zelf ook al een goed gevoel over maar het blijkt te kloppen
Pees is op een piepklein plekje na genezen! Op dat plekje moeten de peesvezels nog "rechtgetrokken"maar dat komt met het werk wel want daarvoor met de pees gebruikt worden.
Kortom: we mogen alles langzaam maar zeker weer gaan opbouwen. Het exacte schema mailt de dierenarts mij nog![]()
Ben toch wel heel erg blij!
fransje23 schreef:Vandaag de controlescan gehad en goed nieuwsIk had er zelf ook al een goed gevoel over maar het blijkt te kloppen
Kortom: we mogen alles langzaam maar zeker weer gaan opbouwen. Het exacte schema mailt de dierenarts mij nog![]()
Ben toch wel heel erg blij!
Lekker gaan opbouwen weer, fijn!

om Tic nog wat tijd te kunnen geven heb ik er een paard bijgekocht.
Na een uur alweer een dikke bult te zien. Straks maar even gaan kijken en desnoods weer in de klei.