En ze kan er walnoten mee rapen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gemske schreef:Ziet ze er niet prachtig uit?
Amable_Chica schreef:Romeorowan; Wat jij nu gevonden hebt klinkt voor mij heel logisch, toen Shinouk weer hoefbevangen was geweest, waren de warme hoeven enz al vrij snel weer verdwenen. Maar ze bleef maar gevoelig lopen over de stenen. Ik ben toen idd magnesium gaan voeren, en binnen week liep ze bijna helemaal goed!!
Weet jij (of misschien iemand anders) toevallig ook of je magnesium gewoon kan blijven voeren, zonder dat het problemen geeft? want op de site van paard natuurlijk staat dat het gewoon door de nieren wordt uit gescheiden, maar ik heb ook wel eens gelezen dat dat helemaal niet waar is....
gemske schreef:Hoewel met een shet kleine foutjes meestal wat minder gevaarlijk zijn
romeorowan schreef:Hoe kan dit nu weer? Ze hebben precies een uur en een kwartier op het land gestaan. Ze heeft ook wat eikeblaadjes opgegeten (daar ontkom je niet aan als je in een bosrijke omgeving woont en het waait).