Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ElCamino schreef:Nou ja, ms geeft dat toch aan dat ze het minder prettig vindt om te gaan liggen als het steeds minder wordt. Maar als je zegt dat ze nu goed opstaat dan is dat in ieder geval een pluspunt!
Terwijl je eerdere posts aangeven dat het liggen en opstaan niet goed gaat dan baart me dat toch zorgen....
ElCamino schreef:Nee joh, hoe kom je daar nu bij, alleen als je zegt dat ze vroeger wel veel lag en nu steeds minder kan het toch zijn dat ze ergens last van heeft ?
En je post van 8 maart zeg je dat ze niet overeind kon op zondag en de dag erna weer niet.....
hierboven zeg je dat het wel ging omdat ze gerold had, dus dat verwart me dan.
En ik wil je graag iets vertellen ?? wat een kul! ik heb al eerder gewoon gezegd dat ik persoonlijk vindt dat een paard goed moet kunnen liggen en opstaan, daar heb jij gewoon op gereageerd in een post erna. Dus wat bedoel je nou ? Ik geef alleen aan hoe ik erover denk, dat mag gewoon hier.
Je weet donders goed wat je moet met een paard wat niet meer zelfstandig op kan staan, de keus is aan jou wat je ermee doet, als het opeens wél goed gaat prima toch ! Ik zie echt niet wat ik verkeerd zeg in mijn posts...
Story schreef:Devils relief heeft hij al gehad en reageerd hij helaas niet meer op.
Ik lees wel hele goede ervaringen over Arti Gold van Global Medics.
Duur product maar misschien wil ik wel eens een pot proberen.
Maatje sowieso ff overleggen met de DA wat we nu nog kunnen doen.
Story schreef:Inderdaad prijzig maar dat is voor nu even bijzaak. Wil gewoon dat Story weer fijn loopt en als dit hem voldoende ondersteund dan vind ik het prima. Denk dat ik met de 1,5kg pot 1,5e maand doe en heb er nu 72 euro voor betaald. Ik kan de 35 gram per dag aanhouden zei de dierenarts.