Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
DubbelDun schreef:@lucyknol : maar een opgezetten kroonrand is iets anders als die wittige lijn op het allereerste stuk van de hoefwand.
Een duidelijk voelbare kroonrand met een 'dip' is idd een slechte zaak.
nombrado schreef:het is allemaal los hangend en kalkachtig substantie wat je er zo af krijgt (pulkt)
Ik weet niet of je paard kuil of droog kuil krijgt? of land wat ingespoten wordt met drijfmest?
of bemest met koeienmest?
lucyknol schreef:Even tussen m'n eigen foto's gekeken maar volgens mij is dit de witte rand die jullie bedoelen
lucyknol schreef:Schrik toch weer als je de afloop van het verhaal van jou paardje schrijft![]()
Gelukkig gaat het met Luus prima en na de, wat ik denk, acute fase is het weer mooi bijgetrokken.
EstherHegt schreef:lucyknol schreef:Schrik toch weer als je de afloop van het verhaal van jou paardje schrijft![]()
Gelukkig gaat het met Luus prima en na de, wat ik denk, acute fase is het weer mooi bijgetrokken.
Fijn dat het weer mooi is bijgetrokken, wat mijn paard had is denk ik ook wel zeldzaam hoor de kans is wel heel klein dat hetzelfde aan de hand is, er is flink gezocht door dierenartsen zelfs in hun vrije tijd, zij had een heel erg laag MCHC dat was 14,5 en normaal moet het tussen de 21,0 en 24,1 liggen. Het voorstel was toen nog lever en ruggenmerg punctie maar we hebben het haar niet meer aangedaan omdat haar organen het opgaven.