Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Evelli schreef:en die heeft dezelfde dreig mail van cytec gekregen
maras schreef:Hmmm zou er iets aan de hand zijn met die ijzers dat ze daar dreigementen voor moeten gaan sturen........als je je geen zorgen maakt om je product dan lach je om berichten er over. De mensen van cytek maken zich erg druk hierover, te druk in mijn ogen.
Lenneke_ schreef:maras schreef:Hmmm zou er iets aan de hand zijn met die ijzers dat ze daar dreigementen voor moeten gaan sturen........als je je geen zorgen maakt om je product dan lach je om berichten er over. De mensen van cytek maken zich erg druk hierover, te druk in mijn ogen.
Precies. Dat bedoelde ik ook met mijn vorige bericht.
Ze voelen zich blijkbaar aangesproken
fleurbartels schreef:he,
hierbij nog de foto's van mijn paarden.
de eerste hoeven zijn van Jet. zij heeft geen cytek ijzers gehad, maar is volgens dit principe bekapt. ze krijgt meer gallen en stond naar mijn idee eerst beter op de hoeven. ze heeft nu aan de binnen kant een 'lepel' gekregen.
hier de hoeven van Cim. hij heeft cytek ijzers gehad, had volgens hoefsmid dunne zolen. heb de ijzers eraf gehaald nadat er 1 af was. heeft deze ijzers ongeveer 12 weken gehad en loopt nu 3 weken zonder.
Cim heeft ook zo'n 'lepel'aan de binnen zijde van zijn hoefwand. deze 'lepel' zag ik ook bij die fjord van zack.
naar mijn idee zien hun hoeven er nu precies hetzelfde uit terwijl het hele andere paarden zijn die heel anders lopen.Jet heeft een hele rechte afdruk nooit slijtage aan 1 kant meer dan andere kant ofzo en nu lijken ze meer naar buiten te wijzen met dr hoeven. cim loopt weer anders.
anyway ben benieuwd wat jullie ervan zeggen.