Als ze dan in elk geval wel iets leuks gaan doen van mijn geld, is het toch nog goed terecht gekomen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monique1963 schreef:Ik had er vandaag weer flink de P in. Ik ben dus, zoals ik vorige week schreef, weer in afwachting van de megasus teruggegaan naar mijn oude easyboots, waar ik een tijd geleden rolletjes sets voor had gekocht ipv die plaatjes met haakjes
Monique1963 schreef:trouwens Grit, hoe geef je je paard zwavel? is dat een gewoon supplement?
Grit schreef:Essiesilly, klinkt precies als de paardenhoeven van het paard van mijn vriend. Wij durfden het niet zonder ijzers aan, bang dat er niets over bleef.
Maar de smid kreeg er steeds lastiger een ijzer onder, omdat de hoeven niet groeiden, brokkelgaten had en omdat de hoefwand dun was. Zijn zolen overigens ook. We hebben een hoef op de foto laten zetten en daar was de dunheid ook goed te zien.
Dus de spannende stap genomen om hem van de ijzers af te halen. Ook voeren we sinds een jaar zwavel bij.
En het gaat perfect. Hij heeft hoefschoenen, maar gebruikt deze zelden. Mooie nette hoeven met als enig onderhoud dat mijn vriend geregeld de randen rond vijlt.
Mij lijken de hoeven van jouw paard overigens wel behoorlijk lang en smal met flare bij de teen (of hoe je zoiets omschrijft). Maar misschien vertekend de foto.
Monique, hopelijk met kun je met wat knutselwerk nog even vooruit met de schoenen.