Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wuswa schreef:Inmiddels voer ik al mijn paarden Safe and Sound gemixt met Marstall Vito. Ze zien er zeer gezond uit! Mooie glimmende wintervachten en dit terwijl ze er andere winters een beetje motterig uitzagen. Maar idd, ik ben het eens met Janouk: het krachtvoer kan je best even weglaten (en zeker dat van Pavo; wat er ook op de zak staat). Eventueel een handje F4F voor de vitamines en om toch iets te geven.
Ash_ schreef:wuswa schreef:Inmiddels voer ik al mijn paarden Safe and Sound gemixt met Marstall Vito. Ze zien er zeer gezond uit! Mooie glimmende wintervachten en dit terwijl ze er andere winters een beetje motterig uitzagen. Maar idd, ik ben het eens met Janouk: het krachtvoer kan je best even weglaten (en zeker dat van Pavo; wat er ook op de zak staat). Eventueel een handje F4F voor de vitamines en om toch iets te geven.
Ik geef ook s&s maar wat is de werking en meerwaarden van de Marstall Vito? Zag ik namelijk gistere ook in de winkel liggen.
Hoe bepalen jullie hoelang je paard wat gras kan eten en is dat dan op een schraal stuk? Die van mij heeft afgelopen zomer alleen maar op zand gestaan maar wil hem miss toch weer een uurtje of wat laten grazen op een dag.