Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
geerke schreef:vraag eens aan de veearts of hij geen punctie kan doen in de heup?
Is ook niet ideaal maar misschien word je daar iets wijzer van?(en het vocht/pus ook op kweek zetten dan...)
sammy15 schreef:hoe dan ook, of hij er doorheen komt of niet, hij zal je vast altijd dankbaar blijven voor wat jij voor hem hebt gedaan.
Melanie5 schreef:sammy15 schreef:hoe dan ook, of hij er doorheen komt of niet, hij zal je vast altijd dankbaar blijven voor wat jij voor hem hebt gedaan.
Dat hoop ik. Ik kan niet veel meer voor hem doen. Het breekt echt je hart als je dat kleine mannetje ziet kreupelen. Het wordt niet slechter, maar ook zeker niet beter. Hij ligt veel. Hij doet verder alles nog goed en speelt ook met me (we spelen tikkertje, fout met een hengst, maar ach, hij komt nu overal mee weg bij mij). Hij blijft vrolijk, maar ik kan hem dit niet nog langer aandoen.
Ik hoop dat de arts met mijn idee meegaat morgen en dat hij tijd heeft om het gelijk te doen. Ik wil niet nog langer wachten op wat komen gaat.
quartel schreef:je hebt er wel veel over nagedacht dat je op het idee kwam om het van binnen eens te bekijken.
Ik vind het niet eens zo een slecht idee van je.
Het zou wel heel erg zuur zijn als hij er nu niet meer bovenop zou komen zeg![]()
Maar mocht het zo ver komen dan heb je geen enkele optie onbenut gelaten, en daar is veel voor te zeggen.
diep respect hier voor jou, sterkte morgen