In een discussie spreekt iedereen over zijn of haar ervaring of net over de ervaring die hij of zij nog niet gehad heeft.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Er valt gewoon niets meer op te antwoorden gezien er niet echt iets in staat. Meestal krijg je dergelijke dooddoeners pas als het zwaar persoonlijk geworden is. Dus dan vraag ik me af of jij je ergens aangevallen hebt gevoeld? pharagirlke schreef:Jep, ik snap je reactie nl helemaal niet. Het is nietszeggend en nauwelijks nuttig.Er valt gewoon niets meer op te antwoorden gezien er niet echt iets in staat. Meestal krijg je dergelijke dooddoeners pas als het zwaar persoonlijk geworden is. Dus dan vraag ik me af of jij je ergens aangevallen hebt gevoeld?

Die breekt zijn of haar nek...
Dan zouden die paarden niet blijven lopen... Echt niet. Dat praat het trouwens niet goed. Fouten zijn fouten, grofheid is grofheid.. Maar ik ben iig blij dat ik niet hoef te denken dat dit dagelijkse kost is. En ik durf er al zeker van uit gaan dat dit niet representatief is voor de wedstrijdsport.
maar zoals je zelf zegt : moment opname uit de context ...liever dat dan dat je aan de teugel gaat hangen.
toch blijf ik er bij ....topsporters zijn helden in de ogen van velen ...zorg dan ook dat je op een voorterrein ook die waarde behoudt anders gaan we nog veel meer van dit soort filmpjes zien.

Het geeft maar weer eens aan hoe toegeeflijk paarden zijn. En hoe graag ze willen verbergen voor roofdieren dat ze zwak zijn. Want dat blijft de natuur van een paard. Zoals ik al eerder zei in dit topic, hij draaide zijn hakken weg bijv. in de wissels. Om de pijn te verdragen.Rana schreef:Rana je hoeft niet zo onvriendelijk tegen me te doen hoor. Ik heb liever niet dat jij je eigen mening voor mij invuld, je hoeft hem niet op mij af te schrijven. Zo behandel ik jou ook niet.edit oh nee want alle foto's in het filmpje van de ts waren geen toevaltreffers..
pharagirlke schreef:Dat ben ik met je eens, dat het niet zou mogen gebeuren. Maar ik durf ook verder te denken en te geloven dat het zo niet elke dag gaat.
KiWiKo schreef:peerd met zware ocd op gp niveau.......... gaat niet lukken![]()
Mindim schreef:Ik ben tegen rollkur enof hyperflexie, in welke handen dan ook, deskundig of ondeskundig uitgevoerd. Mij is altijd geleerd dat een paard met zijn hoofd op de loodlijn moet lopen en niet zover er achter.
Verder vind ik het zeer ondiervriendelijk, ga zelf maar eens een proefje lopen met je kin op je borst, volgens mij kun je geen eens zien waar je loopt en lijkt het me pijnlijk voor de nek (hoe soepel die ook wezen mag) en volgens mij heeft je evenwicht er ook onder te lijden op dat moment. Verder zie ik geen toegevoegde waarde voor de sport, een paard dat zo'n eind achter de loodlijn loopt en het is ook geen gezicht om te zien.