Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rakni schreef:ik denk er weleens over om hoefschoenverkoper aan huis te worden. kun je passen en uitproberen. zoiets bestaat nu niet.
heb je al gereden met de schoenen peaches?
rakni schreef:ik denk er weleens over om hoefschoenverkoper aan huis te worden. kun je passen en uitproberen. zoiets bestaat nu niet.
heb je al gereden met de schoenen peaches?
Isapaardje schreef:rakni schreef:ik denk er weleens over om hoefschoenverkoper aan huis te worden. kun je passen en uitproberen. zoiets bestaat nu niet.
Sommige hoefbekappers hebben wel wat uitprobeer schoenen in hun auto liggen, maar dat is meestal in de gangbare maten.
Shetlandermaat is al niet veel te verkrijgen en al zeker niet om uit te proberen.
Inmiddels heb ik hier een hele zwik liggen voor mijn ene pony:
4x Smit
2x Cavallo
2x Glove 00
2x Epic 000
2x Easyboot normaal 000
2x Easyboot normaal 00
Als iemand wil komen passen, kom maar langs![]()
Door hernieuwde blessure van mijn pony gebruik ik op dit moment niets.
Gloves 00 zijn nog altijd te koop omdat deze helaas echt niet passen. Epic 000 wil ik eventueel wel verkopen, maar kan ze eventueel zonder gaiter ook voor de achterhoeven gebruiken (hoewel ik daar ook de Smitjes voor heb, en ze hoeft achter eigenlijk geen schoenen). Pb maar bij interesse; zowel in mogelijk passen van iets als evt. kopen
Margee schreef:Ik heb voor haar de Old Mac's, het oude model. In het begin ging het prima totdat het klitteband wat minder werd, steeds maar schoonspuiten onder de stoomcleaner van mijn man hielp wel maar toch hingen ze iedere rit los..... De gloves zijn natuurlijk al weer veel verder ontwikkeld, maar de maat......?????
Tieme schreef:Margee schreef:Ik heb voor haar de Old Mac's, het oude model. In het begin ging het prima totdat het klitteband wat minder werd, steeds maar schoonspuiten onder de stoomcleaner van mijn man hielp wel maar toch hingen ze iedere rit los..... De gloves zijn natuurlijk al weer veel verder ontwikkeld, maar de maat......?????
Als je je schoenen even bij de schoenmaker brengt dan kan die er zo nieuw klitteband opzetten
haukieboy schreef:Ik heb ze bij paard natuurlijk vandaan. Via de webshop, snelle afhandeling prima zaakje dus. Je mag ze binnen 7 dagen terug sturen mochten ze niet passen [mits ze onbeschadigd zijn]. Mijn paard heeft ook ronde hoeven van ongeveer 12,5 cm. Ik heb maatje 2 en die passen goed. Jij zou misschien die van 1,5 wel kunnen hebben. Dan zitten ze in de breedte tenminste goed stevig.
Margee schreef:haukieboy schreef:Ik heb ze bij paard natuurlijk vandaan. Via de webshop, snelle afhandeling prima zaakje dus. Je mag ze binnen 7 dagen terug sturen mochten ze niet passen [mits ze onbeschadigd zijn]. Mijn paard heeft ook ronde hoeven van ongeveer 12,5 cm. Ik heb maatje 2 en die passen goed. Jij zou misschien die van 1,5 wel kunnen hebben. Dan zitten ze in de breedte tenminste goed stevig.
Daar kan ik ze niet vinden....???
Crista schreef:Ik heb nu voor de voorvoeten 2 mooie bare's en krijg vandaag of morgen 2 gloves binnen voor de achtervoetjes, is het raar dat ik dus met 2 typen ga rijden (nouja, mennen)?