Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Liene schreef:Hij kan in de natte paddock ook in een droog stalletje, ik weet niet of je dat gelezen had ?Er liggen nu nog vlasjes in, maar ik zou er dan een strostal van kunnen maken.
Ik vind ook dat de meningen idd heel erg verdeeld zijn, terwijl ik enkel wil dat hij beter wordtIk had geen idee dat hoefbevangenheid zoveel verschillende oorzaken, symtomen én mogelijke oplossingen had
Had ik maar altijd de waarheid bij de hand..
Liene schreef:Jannepauli, hij staat gewoon tot aan de kogels in koude modder. Niets verplichte beweging of lopen, hij staat te kijken en neemt af een toe een hapje hooi. Ik merkte vooral wanneer ik hem uit de paddock haalde veel verbetering op, (gisterenavond dus) en deze ochtend was hij minder stijfjes (nog steeds wel stijver dan normaal, zoals ik zei vooral in de bochten) dan gisterochtend.
Ik dacht eigenlijk zelf, dat die 12 uur dat hij 's nachts ongekoeld in de stal staat, schadelijker was dan dit. Maar volgens jou is dit dus niet het geval ? Wat zou jij dan aanraden, wel altijd op stal oid ?
romeorowan schreef:Mysa: het gaat wel goed met me, maar ik heb het idee dat ik een beetje in een gat val. Ik ben op bokt gekomen om informatie naar hoefbevangenheid, sindsdien ben ik blijven hangen.
Elke dag keek ik minstens 1 keer even op dit topic en dat doe ik nog steeds, maar het hoeft nu eigenlijk niet meer. Het is ook erg makkelijk met 'maar' 3 paarden, nu mijn zorgenkind er niet meer is.
Jannepauli schreef:Okay.. en dan de vraag over bute.. waarom vind jij| denk jij dat buut slechter is dan bv metacam?