SpikyBlue schreef:Klopt, daar moet je mesje echt goed scherp voor zijn. Krijg gewoon zin om die hoef op foto 3 te bekappen, en dat terwijl ik dat de hele dag al heb staan doenhet moet niet gekker worden.
leuk , een vakgek!
je handen jeuken.....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SpikyBlue schreef:Edit: hestejente, bedoel je no thrush? http://www.nothrushshop.com/index.html
Heet in Europa idd NT-DRY.
Citaat:The ingredients list includes Copper salts, oregano powder, (used as a natural astringent), and diatomaceous earth among others.
SpikyBlue schreef:En ik doelde eigenlijk vooral op de stralen van het paard in het rotstraal-topic
HolyPope schreef:DD zou de draagrand in de natuur ook harder groeien? Zouden ze dan in de natuur ook meer op de draagrand lopen en veel minder op de straal?
hestejente schreef:SpikyBlue schreef:En ik doelde eigenlijk vooral op de stralen van het paard in het rotstraal-topic
Weet je wat ik het lastigste eraan vind. Er zitten gaten in die straal. Dus eigenlijk moet er wat BIJ in plaats van af. Ik begrijp het idee van schoonsnijden. Maar tegelijkertijd vind ik het ook tegenstrijdig. Snap je 't?