Tyra loopt er super bij nu!
heerlijk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tyra loopt er super bij nu!
heerlijk
Zodat hij wel kan rollen, maar niet kan draven.
Lin_de schreef:Nu is mijn vraag, ze liep al een tijdje van tevoren niet meer goed tijdens het rijden (recreatief) en wilde nog moeilijk op draf en galop dus moest ik haar flink drijven terwijl dit niet haar gewone doen was, ik dacht gewoon aan gebrek aan conditie wegens op de weide constant te staan en overgewicht (wist toen nog niet dat dit kwaad kon teveel op de weide in het najaar en voorjaar).Zou ze dan al een tijdje zonder dat we dit opgemerkt hadden hoefbevangen geweest zijn?? (ocharme, hopelijk niet !!)
Victor is trouwens ook chronisch bevangen, tevens sluit ik nog steeds EMS niet helemaal uit ookal wil de DA daar nog niet aan.
Ik ben vooralsnog blij dat m'n helm nog niet binnen is en ik dus nog even een excuus heb om niet te gaan rijden.

Beweging zal 'm denk ik wel goed doen, dan krijgt ie wat bespiering, dat toont alweer heel anders!
en ontzettend onrustig. Dus maar uit zijn paddock en in de wei gezet
Hij heeft even heerlijk gebokt en gerolt en was weer rustig. Hij liep overigens fantastisch! 

alleen mis ik nu de spieren... maar dat komt wel weer als we weer mogen rijden