Lin_de schreef:Nu is mijn vraag, ze liep al een tijdje van tevoren niet meer goed tijdens het rijden (recreatief) en wilde nog moeilijk op draf en galop dus moest ik haar flink drijven terwijl dit niet haar gewone doen was, ik dacht gewoon aan gebrek aan conditie wegens op de weide constant te staan en overgewicht (wist toen nog niet dat dit kwaad kon teveel op de weide in het najaar en voorjaar).Zou ze dan al een tijdje zonder dat we dit opgemerkt hadden hoefbevangen geweest zijn?? (ocharme, hopelijk niet !!)
Heb je mijn verhaal gestolen?
De allereerste keer dat Victor bevangen raakte had ik precies hetzelfde als wat jij hier beschrijft. Ook ik dacht dat Victor domweg wat sloom was, en hij was te dik, had geen conditie enzovoorts. Gelukkig zijn paarden heeeeel vergevingsgezind!
Victor is trouwens ook chronisch bevangen, tevens sluit ik nog steeds EMS niet helemaal uit ookal wil de DA daar nog niet aan.
Mysa....over de tijd van het jaar waarin Victor bevangen raakte:
Eerste keer in mei 2001.
Tweede keer in september 2005, maar de diagnose kwam pas in december 2005.
Heb net wat foto's gemaakt (eindelijk....), ik zal ze even uploaden en dan zet ik ze hier neer.
Oja Geerke....als je nog op een andere pony wilt.....Victor zoekt ook nog een rodeoruiter.
Ik ben vooralsnog blij dat m'n helm nog niet binnen is en ik dus nog even een excuus heb om niet te gaan rijden.