Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Naath86 schreef:Eleeke, hoe gaat het nu met jouw paard? Niet te snel op willen geven hoor, Chica was drie weken terug ontzettend slecht en als ik haar nu weer zie, zo blij!
Ik geef ook Glucobalance en magnesium. Ja ik denk dat het helpt, maar ja je weet nooit hoe ze het hadden gedaan zonder he...
Chica gaat echt boven verwachting goed!! Ze is al bijna twee weken helemaal van de bute af en we wandelen elke avond ongeveer 20 minuten zonder hoefschoenen, wat echt heel goed gaat. In draf lijkt ze zelfs weer helemaal rad. Maar gisteren was ze halverwege zo enthousiast dat ze dribbelend mee naar huis is gegaan...![]()
Ik heb vanmorgen niks van mijn schoonvader gehoord dat ze slecht was (daar staat ze), dus ik zal het vanavond wel zien als ik op stal kom. Echt wat een idioot is dat beest soms, en dan 25 jaar al he. Daarna stond ze uitgeteld op stal, ja leg ze dan maar uit dat ze rustig moeten doen.
Nele80 schreef:Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik ben boos, verdrietig, teleurgesteld.
Mijn welsh pony is deze winter bevangen geweest. Heel licht, hij was na 10tal dagen beter. Gans de tijd goed geweest. Nu ja … goed voor een oude pony met een heleboel kwaaltjes. Woensdag is de smid geweest. Hij ging normaal ‘s avonds komen maar hij stuurde of hij ook over de middag mocht komen. Ik gezegd dat dat goed was. Hij kent de pony’s, hun handleiding en problemen en mijn man was erbij.
Nu staat mijn pony dus veel te kort bekapt en staat mega bevangen. Nog een andere loopt op 1 voorbeen ook gevoelig.
Nu hopen dat de pijnstillers hem snel een beetje comfort geven anders heb ik er geen goed gevoel bij.
Nele80 schreef:Ik zal kijken of het morgen lukt om een foto te nemen. Momenteel wil hij zijn stal niet meer uit.
hagelslag schreef:Zo is het niet bedoeld.
Sorry my bad
Wat ik dus ook ermee wou zeggen als je haar op de weide laat dan ook goed kijken per dag hoe het gaat.
Harde manenkam, of wat dan ook