Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hestejente schreef:Inmiddels mijn post een paar keer geëdit, ik neem aan dat je het voorwaarts denken bedoelt?
GaelleS schreef:Waar zou die pijn dan zitten? Hij staat (volgens mij) niet graag stil, bij het opstappen wilt hij ook meteen vertrekken. Hier was ik al mee bezig en nu blijft hij al staan tot ik erover hang. Als hij dan toch niet meer vooruit gaat zit hij constant rond te draaien terwijl hij niet het nerveus is ofzo. (Moet ik hiervoor niet in een ander topic zijn?)
dit is een foto van een achtervoet een tijd geleden. (1maand? 2 maand? ) van toen hij nog op ijzers stond had ik er geenheb geen deftige foto's van voor de bekapper is geweest.. enige wat ik mij nog herinner is dat hij vooraan mega hielen had, achter is allemaal zo vaag.. Was met andere dingen bezig 'jeej nieuw paard'..
DubbelDun schreef:Ik ben ook geen held met het mes en zoek het liever in iets elektrisch
Momenteel loopt er een test met dit ding (de onderste) in een accu-boor/schroefmachine, maar de accu moest even opgeladen, dus hij ging nu even niet snel genoeg.
Mocht die alsnog een te laag toerental houden dan gaan we op zoek naar iets anders of als er niet snel genoeg iets afkomt kan ik altijd de bovenste nog proberen