Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Isapaardje schreef:Als je pony na bekapping scheef staat, is er volgens mij iets niet goed gegaan met de bekapping.
En draaiende schoenen wijzen vaak op maatje te groot, of te breed als je pony smalle voetjes heeft.
Maar ja dat is helaas wel van hoefschoenen, het zijn hele fijne dingen als ze goed passen, maar anders kan het een ramp worden door draaien, verliezen of ander ongemak.
Zelf heb ik hierin diverse ervaring. De ene pony met kleine vervormde hoeven, kan alles aan, ook al is het 2 maten te groot, dan blijven ze nog hangen, behalve de glove hoefschoenen. En de andere met normale gezonde ronde hoeven, verliest van alles en kan er maar 1 soort aan en dat zijn juist de glove hoefschoenen.
Maar goed, draaiende fusions duidt in ieder geval op te grote schoenen en dat is waarschijnlijk met vetrap wel op te lossen (is wat stug). En anders toch ander soort schoen proberen.
moonfish13 schreef:Ik denk dat je met 100 euro voor alle vier nog erg netjes zit.
Snap dat je er van af wil, ik ging van verzorgpaard naar maat shet/pony.
Heb het verkopen van bepaalde dingen lang uitgesteld, vond het erg lastig.
Alleen haar hoofdstel hangt hier nog die gaat echt nooit weg want dat is gekocht van geld van een erfenis, een passier zodat ik er jaren mee kon doen.
Het is dat het niet te vermaken is anders had ik het gedaan, er hangt nogal emotionele waarde aan.
De prijs staat erboven nog niet aangepast trouwens.
moonfish13 schreef:Joh, meen je dat nou?![]()
Je moet wel lengte hebben óm het te bekappen.
De smid heeft m laatst bekapt en nu staat hij door te hard slijten te kort om hem recht te zetten naar mijn zin.