Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
janouk schreef:@cowgirl
Ik snap wel wat isapaardje zegt en dat is zeker geen kritiek op jou. We denken allemaal met je mee en proberen met onze praktijkervaring alle opties open te houden.
Ik zou je probleem van drukte in de stal/paddock voorleggen aan je veearts. Misschien is het beter voor je paard om een lichte verdoving te geven overdag, zodat je paard zich rustig houdt. Soms moet je ze tegen zichzelf beschermen. Het is toch een afweging wat is goed en wat is niet goed voor jouw paard. Ieder geval is anders. Gewoon dag voor dag bekijken.
romeorowan schreef:Volgens mij is het idee van de frog support dat de straal meer gaat dragen en de zool juist van de grond komt. Net zoals ik destijds 2 verbandrolletjes op de straal/straalgroeven heb gelegd en daar verband omheen. Dat was een tip van de paardendrogist. Je ziet dan gelijk verlichting, omdat de druk van de toon is.
Maar ik verzin ook maar wat hoor (ben niet blond overigens).
cow_girl schreef:Afram: super, ik heb het gelezen... je kan die dingen maar beter in huis hebben ja... goeie tip!
Zijn die dingen trouwens van binnen hol? misschien stomme vraag maar? en dan in een v-vorm neem ik aan? zou je een foto kunnen maken van die onderkant?
afram schreef:romeorowan schreef:Volgens mij is het idee van de frog support dat de straal meer gaat dragen en de zool juist van de grond komt. Net zoals ik destijds 2 verbandrolletjes op de straal/straalgroeven heb gelegd en daar verband omheen. Dat was een tip van de paardendrogist. Je ziet dan gelijk verlichting, omdat de druk van de toon is.
Maar ik verzin ook maar wat hoor (ben niet blond overigens).
ja dat klopt helemaal. Als noodoplossing worden er idd ook verbandrolletjes onder de straal gedaan
hiervan is het afgeleid denk ik.
romeorowan schreef:Juist als de straal meedraagt en je doet de frogsupport eronder dan komt de zool toch los van de grond.