Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Naath86 schreef:Ik wil jullie toch even dit filmpje laten zien. Hoop dat jullie em kunnen zien.
http://s103.photobucket.com/user/flower ... g.mp4.html
Ik zit toch weer even met mijn handen in het haar. Shet staat nu een week op bute. Alleen maandag heeft ie twee zakjes gehad. Daarna direct overgegaan op 1 zakje, wat super ging. Gisteravond een half zakje geprobeerd, maar nu was het helemaal mis. Vanmiddag toch twee zakjes gegeven, wel met een uurtje ertussen (weet niet of dit erg is), en uiteindelijk liep hij dus zoals op het filmpje. Zoals je kunt zien zet hij zijn linkervoorbeen niet goed neer. Hij steunt alleen op het voorste gedeelte (wat volgens mij duidt op juist geen HB), maar aangezien de bute nu ook niet meer aan lijkt te slaan weet ik het niet meer.. Shet heeft de afgelopen jaren al zoveel gehad. Begon ooit met HB, hij staat altijd in de bak, maar krijgt elke keer weer hoefzweren erbij en er is elke keer weer wat anders. Nu loopt hij dus weer zo.. We zitten er eigenlijk een beetje met hem door heen, hij heeft zo vaak pijn waarbij we ons afvragen of we hem dit elke keer nog aan moeten doen. De perioden ertussen dat hij goed loopt is ie super vrolijk, maar hij heeft ook zo vaak moeilijke perioden.. Ik vraag me af wat jullie van het filmpje vinden, het lijkt meer alleen aan zijn linkervoorbeen te zitten..