Afram: heel apart... die zet je er gewoon onder met tape, maar passen die in elke straal dan?
Kymalin: ja, der voeten worden nu gekoeld, maar dat ijzer wat ze eraf had getrapt.. daar stonden de nagels van rechtop, dus als dat weer zou gebeuren dan is dan natuurlijk wel gevaarlijk als dat ding los in de stal/modder ligt en ze zou er op gaan staan.
Wat denk je, gewoon overdag in die stal met modder zetten en savonds in der eigen stal, daar heeft ze meer ruimte en kan ze gaan liggen. Of zou ze in de modder moeten blijven staan de hele nacht? nee toch he?
En ik weet... je had het al eerder tegen me gezegd...
Ja, paddockje (eerlijk gezegd is het een kraal) gaan we creeren... hopen dat dat straks ook gaat werken... thx Kymalin!
Welshcobfan: ja, ben er ook heel blij mee, wat je zegt, er valt ff wat last van je schouders... pffffffffff
Fijn dat Gwyn nu in de blub staat... haha... ideaal dus jah!
Met een lekker dekentje.... mmmm die van mij heeft dus ook nooit een deken verder opgehad dan der exceemdeken, maar daar zit ze goed in vast... dus mocht ze straks in die kraal lopen dan zal ze dus ook aan een deken moeten wennen tegen de kou en regen? beter?
Janouk: goed he... ben er ook blij mee...jij hebt dus geen blub gemaakt... mmmm... ik zet der vanavond toch weer terug in der stal denk ik (is beter toch? ook voor haar dat ze ff kan gaan liggen?) dan zal ik er gewoon nog een kruiwagen zand ingooien en ff mengen, is het minder blubberig...
En super lief he, mijn hoefsmid vond ik dus ook, eerst mijn paard erboven op helpen zei hij!
Romeorowan: Thx, lijkt me ook stukken beter. Ben benieuwd of ze zich ook gedragen heeft straks.... als ik weer naar der toe ga!
Isapaardje: aaaaaaaaaaaaaaaahhhh meen je niet... ik moest wel naar een andere stal... die van haar daar liggen koeienroosters onder met rubberen matten dus die kan ik echt niet volstorten met zand.... ze heeft wel minder ruimte jah... maar de grotere stallen kan ik dus niet gebruiken ivm die roosters.... zou die blup nu echt weer warm worden... ik weet het nu niet meer... dat afspuiten zei de hoefsmid heeft niet zoveel zin... ze moet constante koeling hebben.... en nu??????????????????????????
ik weet het niet meer.....