Heel veel sterkte!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
liedjuh2 schreef:Hij had oorspronkelijk een peesblessure net boven zijn sesambeenderen? als ik het goed heb. Aan de tussenpees dat wel. Die blessure heeft hij in December opgelopen. Eind maart mocht ik weer gaan opbouwen. Na 6 weken mocht ik de galop erbij pakken en toen vond ik hem in het galoperen erg slecht. Heb het bij draf gehouden en 2 weken daarna een controle gehad. Daar zag alles er mooi uit, wel had hij een klein irritatieplekje. Afgesproken de draf het zelfde te houden. Na een week ging hij toch echt slecht starten achter. Dus gebeld, moest ik terug gaan stappen en controle op 1 juli. Daar zag zijn pees er mooi uit en achter zag ze er niks aan. Nu was ik thuis aan het rijden en vonden ze hem niet zuiver. Dus is gister de veearts langs geweest omdat hij zich thuis beter laat zien. Maar was het een geval van slapheid. Dus nu maar een paar dagen rijden. Maar ik geniet nu echt van dat kwartiertje werken met hem. Hij is zo werkwillig...
Nathiie schreef:Wij hebben vandaag een eerste controle gehad na de operatie. Zowel klinisch als op de echo is er verbetering te zienhet zal nog een hele tijd duren, maar het was toch al een kleine opluchting.
Hij is de laatste week wel erg stout! 10 minuten rustig stappen is een hele opgave...