En ondanks dat Image in die tijd 4 zakjes pijnstillers kreeg per dag: volgens Visdonk veel te veel. Ze waren echt kwaad, dat mijn paard een aantal maanden zoveel pijnstillers heeft gehad. Ze zeiden tegen mij: met 4 zakjes Equipalazone kan je een olifant met een gebroken been nog laten lopen
Kon er toen niet omlachen. Maar ze maakten zich toen zorgen, dat ze het been wel konden redden, maar dat de organen aangetast waren door het vele gebruik van pijnstillers. Gelukkig bleek dat niet het geval. pffffffffffffffff als ik dit allemaal typ, doet het weer pijn. Ik voelde me zo machteloos en wist echt niet meer naar welke deskundige ik nog moest luisteren. Zo veel tegenstrijdige adviezen, ik werd er gek van. Ondertussen werd mijn paard alleen maar slechter.
Toen ze eenmaal bij Visdonk en Van Nassau stond in de kliniek, heb ik nog wel vragen gesteld (
ook elke dag), maar me verder volledig overgegeven aan hen, want echt ik wist het niet meer. 1 week na de operatie stond ze in de kliniek op 4 benen zonder pijnstillers
die zaterdag bokken in de wei heeft hem geen goed gedaan. Had gehoopt dat het nu wel weer wat beter zou gaan, maar helaas.... 
Die vrouw zei: ik wil je heel graag wat verkopen, maar in de acute fase mag je echt alleen water en hooi geven. Lichaam kan dan het beste de afvalstoffen verwerken. Laminaze en podocomplex mag je daarom niet in de acute fase geven, wel ter voorkoming van en na de acute fase.