Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Liene schreef:Ok, dan zal ik voor vanavond even iets in de vriezer leggen, dan kan hij dat 's nachts (hopelijk) aanhouden.
Ik kreeg nog een pb'tje, dat het mogelijk zou kunnen zijn dat Unes bevangen is door de hoeveelheid antibiotica die de DA heeft ingespoten. Zij raadde mij aan om een holistische arts een keer een kijkje te laten nemen. Zijn er hier nog mensen die hier ervaring mee hebben ?
Liene schreef:Ok, dan zal ik voor vanavond even iets in de vriezer leggen, dan kan hij dat 's nachts (hopelijk) aanhouden.
Ik kreeg nog een pb'tje, dat het mogelijk zou kunnen zijn dat Unes bevangen is door de hoeveelheid antibiotica die de DA heeft ingespoten. Zij raadde mij aan om een holistische arts een keer een kijkje te laten nemen. Zijn er hier nog mensen die hier ervaring mee hebben ?
Liene schreef:Ik zal straks of morgen even bellen om te vragen met wat hij is ingespoten.
En als die HB van de ab zou zijn, moet ik zijn genezing of zo dan anders aanpakken ? Of kan zo'n holistische arts hem dan anders of beter doen genezen/ andere oplossingen,... ?
Liene schreef:Hangt er nog vanaf welke, maargoed, ik denk niet dat het kwaad kan hoor. Maar is de ab nu ingespoten of via de mond gegeven? Ik kan me echt niet voorstellen dat van een keer en bij een correcte dosering een paard HB wordt van ab. Ik bedoel, in dit geval zijn evidentere redenen te bedenken, niet?De dierenartse zei dat er heel veel gerommel in de darmen was, en ze dus licht ontstoken waren, en het feit dat hij koorts had. Daarom gaf ze AB, als ik het mij goed herinner
ponyzotje schreef:BZ dat zei ik ook niet over holistische DA's.
Gut nombrado, een paard krijgt niet zomaar koorts van iets teveel te eten hoor... Ik weet ook niet om welke reden er ab is gegeven trouwens, maar weet ook niet welke het was dus misschien was het wel noodzakelijk icm andere zaken die zij heeft opgemerkt aan het paard. De meeste ingespoten ab geven toch echt niet zo makkelijk een verschuiving van het evenwicht in de darmen en dan daardoor HB hoor....
Liene schreef:De dierenartse zei dat er heel veel gerommel in de darmen was, en ze dus licht ontstoken waren, en het feit dat hij koorts had. Daarom gaf ze AB, als ik het mij goed herinner
nombrado schreef:En een gevaarlijk ookdat is idd een zeer holistisch denkbeeld.
nombrado schreef:klopt dus niet.het lichaam is als een gek bezig de niet lichaamseigen stoffen uit te scheiden/te verwerken. Dat kost energie en daarom ontstaat er koorts.