Mijn allerliefste merrie wordt as donderdag ingeslapen Ben er kapot van, maar ondanks de metacam blijft het slecht. Ze is wel wat verbeterd, en juist die verbetering geeft aan dat ze heel veel pijn heeft. De artrose is nu dusdanig verergerd dat het niet meer gaat. De CPL is daarbij erger geworden, het is genoeg geweest. Haar ogen zijn dof, het vlammetje is eruit. Leven mag geen lijden worden, dus donderdag neem ik na 15 jaar afscheid. Ben er kapot van.
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met inspuiten van een gewricht? Mijn pony heeft artrose in zijn spronggewricht zitten waardoor hij niet zuiver loopt. Ik overweeg om het in te laten spuiten.
Bedankt allemaal Het is de beslissing die we geen van allen willen maken, maar soms wel móeten maken. En ze is nou dusdanig slecht dat het niet langer gaat.
Ze is zo'n 26 jaar oud. Import uit Engeland, we weten het niet precies. Vijf jaar geleden is ze op de foto gezet en is artrose vastgesteld. Sindsdien supplementen, en op wat kleine dipjes na ging dat best heel aardig. Wel met pensioen, 24/7 buiten. We wandelden wat, knuffelden veel en ze was vooral zichzelf. En nu... nu is het genoeg. Kapot van verdriet, maar het is de enige juiste keuze.
Nou mijn paard moet vandaag terug voor controle!! Ingespoten in te hoefgewricht! Mijn oude paard is ook ooit ingespoten en die heeft t daar 5 Jr heel goed op gedaan! Wordt nu 27..
The_Cat
Geplaatst: 12-09-17 08:49
nancyyy6 schreef:
pol1 schreef:
Jazeker!!
Helpt het goed bij jou paard? Welke plek heb je laten inspuiten en heb je het vaak moeten herhalen?
Mijn paard ook ingespoten, in de sprong. 1x laten doen, ondertussen 2j geleden. Hij is nu 17, rij nog altijd met hem