Eerste keer was het ok, maarja als je er dan een rit mee maakt kunnen ze niet meer terug, en dan merk je pas dat ze gaan draaien omdat ze soepeler worden.

Ik heb mijn smid gevraagd of hij samen met mij wil kijken of er een ijzer onder de fusions gezet kan worden, op de hoop dat ze dan wel blijven zitten.
Dan kan hij gewoon draaien met dat been denk ik, omdat het ijzer dan glijdt en dat rubber van de zool echt niet meegeeft.
Twijfel of hij de vraag goed begrepen heeft dus ik ga het nog navragen of hij begrepen heeft dat er een ijzer AAN de schoen moet, maar maandag 12 uur kan hij komen.

Hij staat ook wel frans, loopt frans maar ik hou het wel bij.
Echt hij staat sinds hij van de ijzers is nooit meer zoals op de foto hieronder.
Het is dus niet zo dat hij beroerd bekapt word en daardoor fout loopt, maar frans 100% corrigeren kan gewoon niet en is ongezond.
De pony van een vriendin staat ook lichtjes frans en bij hem draaien ze ook, het logo zit gewoon nooit recht zoals het hoort.
Deze pony heeft het niet erg, en toch draaien ze licht.
Mijn idee is gewoon een stuk van de rubberzool van de fusions halen en dan een ijzer eronder met goede afrol.
Ik ga dat in elk geval voorleggen of het een optie is!
Dit was met het passen, je ziet wel een beetje op deze foto dat hij frans staat.

De foto hier onder was toen hij zijn ijzer kwijt was en echt knetterhard gegroeid was en dus hoognodig naar de smid moest.
Hij staat dus beroerd, maar je ziet zo wel hoe hij staat als je niet corrigeert ofzo.

Dit is zoals het hoort, gewoon netjes bekapt.