Dus dat kan hem de das niet om doen.Ik heb een paddock in de wei gemaakt van paaltjes. Het zand ligt er nog gelukkig, paaljes steek ik er zo in met lint.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus dat kan hem de das niet om doen.
hij staat nu weer rustig in zijn paddock, dus ik denk dat hij over 2 dagen al een stuk beter loopt
Niet in het doen zeg maar. Ging niet over een paddock oid, maar ik ben altijd erg nuchter(e groninger) over alles eigenlijk
niet een beetje… maar heel erg dus. Ik zat bij het peesblesure topic omdat mijn veearts dacht dat ze een blessure had en daar hadden ze voordat ik naar de kliniek zou gaan al … bach rescue druppels geadviseerd… nou ik heb zowat het hele flesje achterover geslagen maar ik blijf gestressed, kan er niks aan doen, ben nou eenmaal heel gevoelig wat dieren betreft… bij mensen heb ik dat heeeeeeeel wat minder …
ook zoiets fijns, heeft me bijna 1 jaar gekost om daar doorheen te komen.... nou ze brak toen zowat der stal af... ze sloeg alle kanten op en schopte met der knieen elke keer tegen der staldeur... omdat ze gewoon naar buiten wou.
hopelijk houd dat zijn gewicht in toom als hij weer op het gras kan/mag.