Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
inochiyo schreef:Ik heb zondag voor de eerste keer een marathon gereden met mn renegades. Het terrein lag echt spekglad omdat het volledig kapot gereden was en het een hele dag geregend had, vooraan heb ik hem niet zien uitglijden eigenlijk. Achteraan wel, maar daar liep hij blootvoets. Ik kreeg best wel wat rare blikken moet ik zeggen
Ik hoop dat ik binnenkort wat foto's krijg van zondag
Dennis schreef:Je kan ook een springschoentje over de fusions doen, ff maat groter. Niet veel extra werk en dan kan het klittenband niet open geschuurd worden.
Bix schreef:Of een sok aandoen en die vervolgens omslaan. Mijn shetlander tikt achter ook aan.
Ik gebruik nu een kleine 2 maanden voor de EF All Terrain en achter de EF Ultimate. Zeer tevreden over! Tijdens de Eper Paardenvierdaagse door water en modder (en diep!) gebaggerd, maar alles goed blijven zitten en geen schuurplekken.
Delphi2 schreef:Als je paard strijkt dan is de renegade zaker niet ideaal en de scootboots zijn wel prettig maar moeten goed passen en de hielen mogen niet te hoog zijn, er zijn endurance gaithers van neopreen voor gevoelige paarden.