kimmie1 schreef:@ AnneOmie: ik wil me er even mee tegenaan bemoeien nu. Ik vind het ronduit schandalig dat de smit van Bodegraven hier zo afgekraakt wordt. Je kon er toch maar mooi terecht toen je andere smit je paard verkloot had. En dan verwachten dat hij met twee bekapbeurten weer er super opstaat. Kan ik je nog wel vertellen dat kan niet. Natuurlijk kraakt van Nassau dit af, is weer een klant er bij en een veer in de reet voor hem. Idd breakover heeft hij ontwikkeld. En mijn eigen paard staat sinds drie jaar op het zelfde beslag als waar Wouter jouw paard op gezet heeft. Ik ben er blij mee en mn paard ook, zonder deze smit had ik waarschijnlijk geen paard meer gehad! Dit geld trouwens ook voor Thomas, die notabene stage loopt op Bodegraven, je moet je doodschamen om de gene waar jij mag leren openlijk af te branden!
Ieder zijn mening.. Maar mag ik jou vragen hoe jij het eruit vond zien? Zelfs mijn moeder ( paardenleek nummer 1 ) haar eerste reactie op de foto's was: Jezus, wat ziet dat eruit zeg!! Mag je toch opmaken dat het er NIET gezond uit zag..
Ik snap jou wel, ik vind het ook fijn dat het bij jouw paard wel werkt, maar neemt niet weg dat het er gewoon vreselijk uit zag en dat het voor Omar gewoon niet werkte
Stand van de hoeven was scheef, paard zijn pezen waren overvuld en hij stond op dubbele lippen, wat dus het hoefmechanisme belemmerd. Iemand die mijn paard er zo op zou zetten, komt er nooit meer aan, of dat nou van Nassau, een smid uit Bodegraven, of wat mij betreft de koningin zou zijn, slecht is slecht 
En ik ben blij dat ik nu weet nooit naar Bodegraven te gaan als mijn paard er slecht bijstaat.